Szczegółowo rozpisane możliwości i wymagania osób pełniących określone funkcje:
Medyk/Sanitariusz
To osoba, która wyleczy Cię i opatrzy Twoje rany. Sanitariusz musi mieć zestaw bandaży i strzykawek oraz manierkę z wodą, dzięki którym zdezynfekuje miejsca po kulach.
Najniższy czas opatrywania ran wynosi 2 minuty (120 sekund). W tym czasie sanitariusz doda 25% utraconych punktów zdrowia. Bandaż, którym Cię opatrzył pozostaje w miejscu, na które został nałożony. Jeśli jednak ponownie zostaniesz trafiony w to miejsce, nie będzie możliwości ponownego opatrzenia tej rany.
Jeżeli medykowi zabraknie choćby jednego z wyżej wymienionych trzech elementów nie jest on w stanie Cię wyleczyć.
Sanitariusza należy szczególnie chronić, gdyż może być on tylko jeden w drużynie. Nie może on też leczyć samego siebie.
Sanitariusz nie może opatrzyć rany postrzałowej w zadek ani postrzału w hełm.
Części ciała, które może uleczyć: ręce, nogi, plecy, brzuch.
Jeszcze raz wypisane, ile punktów zdrowia kosztuje nas dany postrzał:
- dupa/ręka/noga: 25%
- tors/plecy: 50%,
- głowa/szyja: 100%
- głowa jeśli masz hełm: 25%
Mechanik/Saper
Ten człowiek to złota rączka. Potrafi naprawić zepsutą broń. Umie także zakładać i rozbrajać miny oraz bomby. Aby to zrobić potrzebuje jednak kompletu narzędzi: śrubokręta, kleszczy oraz małych szczypców.
Czas naprawy broni wynosi 2 minuty (120 sekund).
Czas rozbrajania bomby wynosi 0,5 minuty (30 sekund).
Czas rozbrajania miny wynosi 0,5 minuty (30 sekund).
Ilość na drużynę: 1
Zwiadowca/Snajper
Szybkonogi niczym Achilles zwiadowca ma szczególne zdolności szpiegowskie i potrafi się doskonale zamaskować. Może także przebierać się w mundur wroga, aby dokonać podstępu i w ten sposób osłabić jego siły.
Zmodernizowane wyposażenie zwiadowcy pozwala mu na otrzymanie jednego strzału w nogę bez odejmowania mu punktów życia.
Ilość na drużynę: 1
Szturmowiec
Przeciętny żołnierz, którego zadaniem jest po prostu odpieranie ataków wroga. Jego przydział amunicji jest wzbogacony o świece dymne i specjalne granaty hukowe (petardy).
Ilość na drużynę: bez limitu
Kapitan
Kapitan to człowiek, który wydaje rozkazy całemu swojemu oddziałowi. Może pełnić przy tym obojętnie jaką funkcję. Spełnia żądania dowództwa.
Ilość na drużynę: 1
Offline
W sumie to jestem za... Tylko .. Ja proponuje dodać jeszcze 1 funkcje ... szpieg by nie wypalił przy stałych składach...
Pomyślcie... Ogólnie mogę być Szturmowcem, ale naprawdę przyda się jeszcze 1 funkcja... unikalna, dodana przez nas... być może wciągnie to nowych graczy!
Offline