Mucios - 2011-07-18 14:34:01 |
Szczegółowo rozpisane możliwości i wymagania osób pełniących określone funkcje:
Medyk/Sanitariusz
To osoba, która wyleczy Cię i opatrzy Twoje rany. Sanitariusz musi mieć zestaw bandaży i strzykawek oraz manierkę z wodą, dzięki którym zdezynfekuje miejsca po kulach. Najniższy czas opatrywania ran wynosi 2 minuty (120 sekund). W tym czasie sanitariusz doda 25% utraconych punktów zdrowia. Bandaż, którym Cię opatrzył pozostaje w miejscu, na które został nałożony. Jeśli jednak ponownie zostaniesz trafiony w to miejsce, nie będzie możliwości ponownego opatrzenia tej rany. Jeżeli medykowi zabraknie choćby jednego z wyżej wymienionych trzech elementów nie jest on w stanie Cię wyleczyć. Sanitariusza należy szczególnie chronić, gdyż może być on tylko jeden w drużynie. Nie może on też leczyć samego siebie. Sanitariusz nie może opatrzyć rany postrzałowej w zadek ani postrzału w hełm. Części ciała, które może uleczyć: ręce, nogi, plecy, brzuch. Jeszcze raz wypisane, ile punktów zdrowia kosztuje nas dany postrzał: - dupa/ręka/noga: 25% - tors/plecy: 50%, - głowa/szyja: 100% - głowa jeśli masz hełm: 25%
Mechanik/Saper
Ten człowiek to złota rączka. Potrafi naprawić zepsutą broń. Umie także zakładać i rozbrajać miny oraz bomby. Aby to zrobić potrzebuje jednak kompletu narzędzi: śrubokręta, kleszczy oraz małych szczypców. Czas naprawy broni wynosi 2 minuty (120 sekund). Czas rozbrajania bomby wynosi 0,5 minuty (30 sekund). Czas rozbrajania miny wynosi 0,5 minuty (30 sekund). Ilość na drużynę: 1
Zwiadowca/Snajper
Szybkonogi niczym Achilles zwiadowca ma szczególne zdolności szpiegowskie i potrafi się doskonale zamaskować. Może także przebierać się w mundur wroga, aby dokonać podstępu i w ten sposób osłabić jego siły. Zmodernizowane wyposażenie zwiadowcy pozwala mu na otrzymanie jednego strzału w nogę bez odejmowania mu punktów życia. Ilość na drużynę: 1
Szturmowiec
Przeciętny żołnierz, którego zadaniem jest po prostu odpieranie ataków wroga. Jego przydział amunicji jest wzbogacony o świece dymne i specjalne granaty hukowe (petardy). Ilość na drużynę: bez limitu
Kapitan
Kapitan to człowiek, który wydaje rozkazy całemu swojemu oddziałowi. Może pełnić przy tym obojętnie jaką funkcję. Spełnia żądania dowództwa. Ilość na drużynę: 1
|
Stoski - 2011-07-18 15:00:50 |
Ja mogę być mechanikiem :D
|
Mucios - 2011-07-18 15:05:43 |
To będziemy ustalać po wybraniu kapitanów.
|
Al-Kaida - 2011-08-07 11:42:41 |
A kiedy juz bedzie tak do konca ustalone?
|
Mucios - 2011-08-07 14:37:56 |
W środę postaramy się wybrać stałe drużyny.
|
Miszczu - 2011-08-07 19:12:00 |
Jestem za. Pasuje to w końcu zrobić tylko muszą być wszyscy, żeby potem nie było kłótni.
|
Stoski - 2011-08-07 20:04:33 |
Ustalajcie jak chcecie ,ale ja chce być mechanikiem
|
Miszczu - 2011-08-07 20:45:06 |
Ja mogę być medykiem. :D
|
Czarny - 2011-08-07 20:51:02 |
W sumie to jestem za... Tylko .. Ja proponuje dodać jeszcze 1 funkcje ... szpieg by nie wypalił przy stałych składach... Pomyślcie... Ogólnie mogę być Szturmowcem, ale naprawdę przyda się jeszcze 1 funkcja... unikalna, dodana przez nas... być może wciągnie to nowych graczy!
|
Al-Kaida - 2011-08-08 08:15:14 |
Po co ci ten szpieg jak jest zwiadowca?
|
Żółty - 2011-08-08 08:29:05 |
Najlepiej się gra na zestrzelenia.
|
Al-Kaida - 2011-08-08 09:15:36 |
To leprze jakies urozmaicenie bedzie.
|