Mucios - 2011-07-18 14:34:01

Szczegółowo rozpisane możliwości i wymagania osób pełniących określone funkcje:


Medyk/Sanitariusz

To osoba, która wyleczy Cię i opatrzy Twoje rany. Sanitariusz musi mieć zestaw bandaży i strzykawek oraz manierkę z wodą, dzięki którym zdezynfekuje miejsca po kulach.
Najniższy czas opatrywania ran wynosi 2 minuty (120 sekund). W tym czasie sanitariusz doda 25% utraconych punktów zdrowia. Bandaż, którym Cię opatrzył pozostaje w miejscu, na które został nałożony. Jeśli jednak ponownie zostaniesz trafiony w to miejsce, nie będzie możliwości ponownego opatrzenia tej rany.
Jeżeli medykowi zabraknie choćby jednego z wyżej wymienionych trzech elementów nie jest on w stanie Cię wyleczyć.
Sanitariusza należy szczególnie chronić, gdyż może być on tylko jeden w drużynie. Nie może on też leczyć samego siebie.
Sanitariusz nie może opatrzyć rany postrzałowej w zadek ani postrzału w hełm.
Części ciała, które może uleczyć: ręce, nogi, plecy, brzuch.
Jeszcze raz wypisane, ile punktów zdrowia kosztuje nas dany postrzał:
- dupa/ręka/noga: 25%
- tors/plecy: 50%,
- głowa/szyja: 100%
- głowa jeśli masz hełm: 25%


Mechanik/Saper

Ten człowiek to złota rączka. Potrafi naprawić zepsutą broń. Umie także zakładać i rozbrajać miny oraz bomby. Aby to zrobić potrzebuje jednak kompletu narzędzi: śrubokręta, kleszczy oraz małych szczypców.
Czas naprawy broni wynosi 2 minuty (120 sekund).
Czas rozbrajania bomby wynosi 0,5 minuty (30 sekund).
Czas rozbrajania miny wynosi 0,5 minuty (30 sekund).
Ilość na drużynę: 1


Zwiadowca/Snajper

Szybkonogi niczym Achilles zwiadowca ma szczególne zdolności szpiegowskie i potrafi się doskonale zamaskować. Może także przebierać się w mundur wroga, aby dokonać podstępu i w ten sposób osłabić jego siły.
Zmodernizowane wyposażenie zwiadowcy pozwala mu na otrzymanie jednego strzału w nogę bez odejmowania mu punktów życia.
Ilość na drużynę: 1


Szturmowiec

Przeciętny żołnierz, którego zadaniem jest po prostu odpieranie ataków wroga. Jego przydział amunicji jest wzbogacony o świece dymne i specjalne granaty hukowe (petardy).
Ilość na drużynę: bez limitu


Kapitan

Kapitan to człowiek, który wydaje rozkazy całemu swojemu oddziałowi. Może pełnić przy tym obojętnie jaką funkcję. Spełnia żądania dowództwa.
Ilość na drużynę: 1

Stoski - 2011-07-18 15:00:50

Ja mogę być mechanikiem :D

Mucios - 2011-07-18 15:05:43

To będziemy ustalać po wybraniu kapitanów.

Al-Kaida - 2011-08-07 11:42:41

A kiedy juz bedzie tak do konca ustalone?

Mucios - 2011-08-07 14:37:56

W środę postaramy się wybrać stałe drużyny.

Miszczu - 2011-08-07 19:12:00

Jestem za. Pasuje to w końcu zrobić tylko muszą być wszyscy, żeby potem nie było kłótni.

Stoski - 2011-08-07 20:04:33

Ustalajcie jak chcecie ,ale ja chce być mechanikiem

Miszczu - 2011-08-07 20:45:06

Ja mogę być medykiem. :D

Czarny - 2011-08-07 20:51:02

W sumie to jestem za... Tylko .. Ja proponuje dodać jeszcze 1 funkcje ... szpieg by nie wypalił przy stałych składach...
Pomyślcie... Ogólnie mogę być Szturmowcem, ale naprawdę przyda się jeszcze 1 funkcja... unikalna, dodana przez nas... być może wciągnie to nowych graczy!

Al-Kaida - 2011-08-08 08:15:14

Po co ci ten szpieg jak jest zwiadowca?

Żółty - 2011-08-08 08:29:05

Najlepiej się gra na zestrzelenia.

Al-Kaida - 2011-08-08 09:15:36

To leprze jakies urozmaicenie bedzie.

www.kozanostra.pun.pl www.dragonballgame.pun.pl www.xenoxmt2.pun.pl www.wild-west.pun.pl www.menedzerskoki.pun.pl