ASS(g) Team

Ogłoszenie

FORUM ZOSTAŁO PRZENIESIONE NA NOWY ADRES! http://asg-power.cba.pl

#1 2011-07-10 20:12:34

 Mucios

Gołębiarz

Skąd: Nowy Targ
Zarejestrowany: 2011-06-05
Posty: 108
Punktów :   

Tryby gry

Tu przedstawiamy swoje pomysły na tryby gry.

Legenda: "Z" - drużyna "tych złych", "D" - drużyna "tych dobrych"

1. Typowy deathmatch drużynowy. (chyba nie trzeba opisywać)
2. Rozbrajanie bomby - Drużyna Z musi dotrzeć z bombą we wskazane miejsce, gdzie jej zadaniem będzie jej aktywowanie. Drużyna D musi tą bombę rozbroić, przy czym muszą przy sobie posiadać specjalne narzędzie, dzięki czemu będzie to możliwe. Bomba po uzbrojeniu wybucha po wcześniej ustalonym czasie.
3. Jedna kula - każda z osób posiada tylko jedną kulkę w magazynku. Po zestrzeleniu wroga kulka trafia na konto osoby, która go trafiła.
4. Capture the flag - typowy CFT: drużyny muszą przejąć flagę przeciwnika i donieść ją na miejsce swojej. Osoba niosąca flagę nie może strzelać. W tym trybie zawodnicy odradzają się z miejsca flagi co 2 minuty.
5. Bieg z przeszkodami - 2-3 osoby (w zależności ilu nas będzie) muszą dostać się z punktu A do punktu B omijając przy tym przeciwników. Drużyna większa (ta, która pilnuje drogi) ma ograniczoną ilość kulek w magazynkach. Zabrania się stania bezpośrednio w punkcie B.
6. VIP - jedna z drużyn posiada VIP'a wyznaczonego przez jej dowódcę. VIP nie może zginąć. Drużyna ta musi przeprowadzić go z punktu A do punktu B.
7. Terminator - dwie osoby przeciw reszcie. Te dwie osoby mogą dostać po 4 kulki, wówczas dopiero giną. Druga drużyna standardowo - po jednej.
8. Zakładnik - Drużyna Z ma zakładnika z drużyny D. Drużyna D ma zrobić wszystko, aby go odbić. Należy uważać, bo drużyna Z może zabić zakładnika. Po odbiciu zakładnika trzeba go przetransportować w wyznaczone miejsce.
9. Baza - jedna z drużyn ma za zadanie przejąć bazę będącą w wyznaczonym wcześniej punkcie. Aby to zrobić, przynajmniej jeden z jej członków musi przebywać w obszarze nie większym niż 6 metrów od środka bazy przez ustalony wcześniej okres czasu.
10. Gra fabularna - najbardziej rozbudowany tryb gry, który wymaga jednak dość dużej ilości graczy. Uczestnicy wcielają się w rolę prawdziwych żołnierzy. Nie rozmawiamy o sprawach codziennych, ale o tym, co zrobimy po powrocie z wojny, kim jesteśmy w cywilu, czy mamy żonę i dzieci. Przykład: jedna z drużyn siedzi w pewnym miejscu. Na straży stoi jeden obserwator, pozostali jedzą, piją i rozmawiają o w/w rzeczach. Następnie jest zbiórka, gdzie kapitan omawia szczegóły działania i przeprowadza odprawę. Później znów wracamy do jedzenia, picia itd. Drużyna druga przybywa na to miejsce po czasie nieokreślonym - czyli pierwsza drużyna nie ma pojęcia, kiedy zjawi się druga. Później następuje walka między drużynami. Kapitan wydaje rozkazy jak na prawdziwym polu bitwy. W ten tryb możemy wplatać wszystkie wyżej wymienione: podstawiać bomby, brać zakładników, mieć swojego VIP'a itd. W zależności gdzie dostanie gracz, tej części ciała nie będzie mógł używać/będzie mógł używać w małym stopniu. Przykładowo po dostaniu w nogę nie będzie mógł biegać, a po dostaniu w rękę będzie musiał dłużej przeładowywać broń. Wyznacznik odbierania punktów życia po postrzale:
- noga/ręka/dupa: 25%
- plecy/korpus: 50%
- głowa/szyja: 100%
Życie jednak może nam dodać wcześniej wyznaczony medyk: musi on mieć zestaw bandaży i strzykawek, którymi opatrzy rany i zabandażuje postrzelone miejsce. Trupy leżą w miejscu, w którym zostały zabite (mogą siedzieć).
W zależności od tego, jak potoczy się los bitwy będzie zależała następna część gry. Możemy także używać podstępów: za pomocą fałszywych dokumentów będziemy mogli wcielić się w szeregi wroga, gdzie dokonamy sabotażu na jego sprzęcie.

Piszcie swoje pomysły i oceniajcie moje.



@Edit: No, rozruch, gadać czy pasuje, co zmienić, ewentualnie co dodać.

Offline

 

#2 2011-07-15 13:00:28

 Stoski

Starszy sierżant

7397498
Call me!
Skąd: Nowy Targ
Zarejestrowany: 2011-06-08
Posty: 53
Punktów :   
WWW

Re: Tryby gry

Najbardziej podoba mi się

10.Gra fabularna

.Przynajmniej będzie coś ciekawszego niż DM


http://img846.imageshack.us/img846/8053/100100644682865zjadlbym.jpg

Offline

 

#3 2011-07-16 09:32:50

 Mormon

Kapral

34985254
Skąd: Nowy Targ
Zarejestrowany: 2011-06-09
Posty: 25
Punktów :   

Re: Tryby gry

10 i 6 na pewno będzie ciekawie

Offline

 

#4 2011-07-19 16:08:53

 Miszczu

Administrator

4248340
Skąd: New Targ City
Zarejestrowany: 2011-06-07
Posty: 82
Punktów :   

Re: Tryby gry

Proponuję zlikwidowanie punktu nr. 7


"Tylko głupi żołnierz odrzuca tuż przed bitwą nawet najskromniejszą broń..."

http://i133.photobucket.com/albums/q57/szymoonek/offtop.gif

Offline

 

#5 2011-08-01 17:01:21

Żółty

Kapral

Zarejestrowany: 2011-06-19
Posty: 20
Punktów :   

Re: Tryby gry

7 jest do bani.

Offline

 

#6 2011-08-01 17:54:12

 Mucios

Gołębiarz

Skąd: Nowy Targ
Zarejestrowany: 2011-06-05
Posty: 108
Punktów :   

Re: Tryby gry

Zdziwiłbyś się, ostatnio graliśmy na tym trybie i było całkiem fajnie.

Offline

 

#7 2011-08-18 16:57:26

 Al-Kaida

Major

6647900
Skąd: N.T.
Zarejestrowany: 2011-06-07
Posty: 110
Punktów :   

Re: Tryby gry

Mi sie 4 podoba


Nie uzywajcie polskich znakow pls.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tziz.pun.pl www.sekai-no-okama.pun.pl www.tsim.pun.pl www.alamaloc.pun.pl www.dsfuni50.pun.pl