Mucios - 2011-07-16 13:58:01

I. Postanowienia ogólne:
1. Podczas gry fabularnej niedozwolone jest rozmawianie na temat naszej codzienności. Wcielając się w rolę żołnierza rozmawiamy o jego życiu: rodzinie, domie, pracy, o tym co będzie robił gdy wróci do domu.
2. Aby zachować jak największy realizm, gra fabularna będzie się opierała nie tylko na strzelankach, ale także na jedzeniu żołnierskiego jadła, budowaniu barykad, obserwacji terenu i odprawach.
3. Jeśli na polu walki pojawią się ludzie, krzyczymy: "cywile!" i przerywamy na chwilę walki.
4. Podczas gry fabularnej NIE MA stopów. Nie ważne czy zgubiłeś replikę, czy Ci się zepsuła.
5. Mowa podczas bitwy ma być także realna. Dozwolone są krzyki typu: "Cholera, dostałem!", "Kurwa mać, moja noga!" itd., ale niezbyt głośne, aby nie drzeć się jak gwałcony orangutan.
6. Wygranie walki skutkuje przeniesieniem się w kolejne miejsce lub pozostaniem na aktualnym - o tym decyduje kapitan zwycięskiej drużyny.
7. Osoby wykluczone z rozgrywki (śmiertelnie trafieni, martwi) nie mogą się wcale odzywać - jedynym wyjątkiem jest okrzyk "cywile!".

II. Drużyny:
1. Obydwie drużyny powinny mówić w swoim języku (Rosjanie oczywiście mogą znać tylko kilka słówek).
2. Wymagany jest odpowiedni ubiór. Polacy mogą mieć mundury lub moro, podobnie Rosjanie.
3. Odpuścimy sobie realne wyposażenie zbrojne (repliki dla drużyn). Drużyny mogą mieć byle jakie repliki.

III. Wyposażenie:
1. Podczas gry fabularnej można używać świec dymnych i petard w budynkach, lub w lesie pod warunkiem, że dzień wcześniej padał deszcz.
2. Każdy powinien mieć ze sobą jakiś kubek, manierkę, sztućce.
3. Dozwolone jest noszenie noży i scyzoryków, nie wolno jednak używać ich przeciw przeciwnikom.
4. Gracze mogą mieć przy sobie inne przedmioty jak książki, lusterka itd.
5. Nie wolno przynosić energy drinków, chipsów, pepsi i innych dużych napojów. Wolno nosić kanapki, małe wody mineralne, batony, gumy do żucia i dropsy.

IV. Obrażenia
1. Obrażenia w grze fabularnej są punktowane inaczej niż w zwykłej:
- dupa/ręka/noga: 25%
- tors/plecy: 50%,
- głowa/szyja: 100%
- głowa jeśli masz hełm: 25%
2. Trafienie w broń jest równoznaczne z jej uszkodzeniem. Nie można jej używać dopóki mechanik jej nie naprawi.
3. Rany mogą być zniwelowane częściowo przez medyka, jeśli posiada on jeszcze bandaże i strzykawki.
4. Czas opatrywania rannych trwa co najmniej 120 sekund (2 minuty).
5. Trafienie w nogę uniemożliwia szybkie bieganie, trafienie w rękę nie pozwala na rzucanie świec i petard, trafienie w plecy/tułów odbiera nam możliwość czołgania się.
6. Członkowie drużyny nie mogą uleczyć sanitariusza, on sam także nie może się uleczyć.
7. Strzelenie we własnego członka drużyny skutkuje tym, że otrzymuje on normalnie obrażenia.
8. Osoby "martwe" pozostają w miejscu, w którym zostały zabite.

V. Możliwości:
1. Należy pamiętać, że podczas gry fabularnej można brać jeńców i zakładników.
2. Poddanie się jest równoznaczne z trafieniem do niewoli.
3. Jeńców nie wolno rozstrzelać, wolno ich tylko przesłuchiwać.
4. Można używać fałszywych dokumentów, aby dostać się do szeregów wroga, trzeba jednak mieć odpowiedni plan i materiały.
5. Przed otwarciem ognia należy się upewnić, że osoba, która do nas zmierza ma złe zamiary.
6. Możliwy jest odwrót z pola walki.

Mormon - 2011-07-16 20:41:53

No i gitara mi to pasuje tylko napisz, że trupy nie gadają i nie pokazują np: że tam ktoś jest.

Miszczu - 2011-07-18 13:11:34

Tutaj masz -  http://www.assg.pun.pl/viewtopic.php?id=17
Punkt 17.

Al-Kaida - 2011-08-06 10:14:44

Ja jestem za ale woda musi byc koniecznie mineralna bo osobiscie nie lubie czy mozna np. smakowa?

Miszczu - 2011-08-06 11:52:44

Nikt Cię nie zmusza, możesz brać smakową.

Al-Kaida - 2011-08-08 13:10:50

A jak koles ma juz0% hp to medyk moze go jeszcze uleczyc?

Żółty - 2011-08-08 13:22:30

Czemu są zabronione napoje typu energy pepsi itd. ?

Al-Kaida - 2011-08-08 13:25:54

A widziales zolnierza biegajacego np z Tigerem?

Żółty - 2011-08-08 13:27:08

A co w tym złego?

Al-Kaida - 2011-08-08 13:29:44

To ze to ma byc realistyczne.

Żółty - 2011-08-08 13:31:39

A co? Przeleje się do manierki i jest git całkiem całkiem... ;)

Mucios - 2011-08-08 13:33:33

Al-Kaida napisał:

A jak koles ma juz0% hp to medyk moze go jeszcze uleczyc?

Nie, wtedy gość kładzie się na ziemi/siada i nie żyje.

Al-Kaida - 2011-08-08 13:34:25

Jeszcze tam pizze ku**a zamow...

Żółty - 2011-08-08 13:35:09

Ok to kucharzem bedziesz drużynowym ;)

Al-Kaida - 2011-08-08 13:39:18

Mucios napisał:

Al-Kaida napisał:

A jak koles ma juz0% hp to medyk moze go jeszcze uleczyc?

Nie, wtedy goÖŚ kÓadzie si na ziemi/siada i nie ßyje.

No ale 5 min moze miec stan krytyczny i jak go nie opatrzy to deda.

Mucios - 2011-08-08 13:47:41

Pomyślę nad tym.

www.menedzerskoki.pun.pl www.kozanostra.pun.pl www.wild-west.pun.pl www.xenoxmt2.pun.pl www.dragonballgame.pun.pl